ICT Experience Level Management

First Resultancy levert experience level management diensten waarmee de prestaties van uw ICT leveranciers getoetst en beoordeeld worden door de eindgebruikers van ICT diensten. First Resultancy gebruikt hiervoor de XLA methodiek conform de NEN-norm NTA 8038:2020.

Heeft u voldoende in beeld hoe de eindgebruikers in uw organisatie de afname van ICT diensten ervaren? En hoe belangrijk bepaalde ICT diensten zijn voor hun primaire processen? En of de afgesproken service levels nog steeds voldoen aan de business behoeften c.q. nog voldoende afgestemd zijn op de business doelstellingen? En zijn de risico’s van bepaalde ICT diensten voldoende onder controle en nog steeds hetzelfde als op het moment van contracteren, of zijn er nieuwe risico’s ontstaan?

Onze Resultants ondersteunen u graag bij de beantwoording van de bovenstaande vragen. Zij zorgen er voor dat u de eindgebruikers meer betrekt in hun kwaliteitservaring rondom ICT dienstverlening en de afstemming van de ICT diensten op hun business behoeften. Wij gebruiken hiervoor de XLA methodiek en voeren regelmatig (geautomatiseerde) XLA onderzoeken uit onder eindgebruikers, zodat u verregaande inzichten krijgt hoe u de ICT diensten optimaal kunt afstemmen op de business doelstellingen van uw organisatie. En wanneer u deze functie zelf wilt gaan invullen, zorgen wij voor een zorgvuldige en professionele overdracht.

Wilt u uw huidige ICT diensten structureel beter laten aansluiten op de business doelstellingen van uw afnemers? Neem dan gerust contact met ons op voor meer informatie!

Meer weten over Contractmanagement?

Heeft u een vraag?

Wilt u weten wat First Resultancy voor uw organisatie kan betekenen? Neem dan contact op via onderstaand telefoonnummer of stuur een email.