ICT Service Level Management
First Resultancy levert service level management diensten, waardoor de prestaties van uw ICT leveranciers verbeteren en de (realisatie van) de contractuele afspraken van ICT diensten getoetst en verbeterd worden.
Heeft u voldoende scherp welke ICT contracten de afgelopen jaren zijn afgesloten en welke prestaties en verplichtingen deze contracten met zich meebrengen? Zijn deze verplichtingen nog relevant, up-to-date en in lijn met uw business? En zijn de afgesproken prestaties nog steeds afgestemd op de bedrijfsprocessen en het huidige aantal werknemers, vestigingen, gebruikers en transacties?
Zijn de service levels van uw ICT leveranciers nog steeds conform de afspraken en zijn de risico’s bij het niet halen van de service levels voor alle ICT diensten nog steeds hetzelfde als op het moment van contracteren?
Onze Resultants ondersteunen u graag bij de beantwoording van de bovenstaande vragen. Zij zorgen er voor dat u ICT dienstverlening krijgt in overeenstemming met de afgesproken service levels. En wanneer u deze functie zelf wilt gaan invullen, zorgen wij voor een zorgvuldige en professionele overdracht.
Wilt u de service levels in uw huidige ICT contracten beter bewaken en in lijn brengen met de contractuele afspraken met uw ICT leveranciers? Neem dan gerust contact met ons op voor meer informatie!
Meer weten over Contractmanagement?
- ICT Contractmanagement
- ICT Benchmarking
- ICT Expense Management
- ICT Interim Management
- ICT Experience Level Management
- ICT Leveranciersmanagement
- ICT Innovatiemanagement
Heeft u een vraag?
Wilt u weten wat First Resultancy voor uw organisatie kan betekenen? Neem dan contact op via onderstaand telefoonnummer of stuur een email.