“Resultaatgerichte inkoop en prestatiemanagement van Telecom, Cloud en ICT diensten” "Onafhankelijk en praktisch advies over uw Telecom, Cloud en ICT diensten” “Best Value Procurement gecerticificeerd”

Contact center inkopen of contract voor contact center dienst vernieuwen?

contact center inkoopEen contact center is de telefonische ingang van uw organisatie. Via een contact center kunnen uw klanten bellen, e-mailen, faxen en chatten met de medewerkers die beschikbaar zijn via een computer, of een VoIP telefoon. Een contact center is een applicatie die u op uw eigen server of uw eigen VM-platform kunt installeren net als andere applicaties. U kunt er ook voor kiezen om een contact center uit de cloud af te nemen. Een contact center is betrouwbaar en flexibel en zorgt er voor dat uw klanten altijd met uw organisatie kunnen communiceren, waardoor uw organisatie klantvriendelijker wordt.

First Resultancy werkt met professionele consultants (“resultants”) die u hulp bieden bij het inkopen van een contact center. Dus neem gerust contact met ons op, wanneer u uw contact center contract wilt vernieuwen of een andere contact center leverancier zoekt.

Deskundige hulp bij het vervangen, vernieuwen of inkopen van een contact center

Als onafhankelijk ICT advies- en inkoopbureau biedt First Resultancy u deskundige hulp bij het vervangen, vernieuwen, inkopen of hercontracteren van contact center. Wij bieden hulp bij zowel het afsluiten van een contract met een nieuwe contact center leverancier als bij het opnieuw contracteren van de huidige leverancier voor uw contact center oplossing of contact center dienst.

Vooraf dimensioneren we samen met uw specialisten de contact center oplossing of contact center dienst, inventariseren we de contact center eisen en wensen bij de stakeholders binnen uw organisatie en stellen we heldere doelen op waar de nieuwe contact center leveranciers aan moeten voldoen. Op basis hiervan selecteren we via een strak gestuurd inkoopproces samen met u de best passende contact center leverancier voor uw organisatie.

Andere of nieuwe contact center leverancier

Dankzij onze uitgebreide marktkennis en onze jarenlange ervaring, weten wij welke contact center leveranciers het beste passen bij uw organisatie en uw eisen en wensen. Tijdens het inkooptraject kunnen wij u kennis laten maken met diverse contact center leveranciers. Voor uw organisatie zullen dit veelal nieuwe leveranciers van contact center zijn. U kunt zelf kiezen welke contact center leveranciers mogen deelnemen aan het inkooptraject dat wij voor u verzorgen. Zo stellen we zeker dat u een (nieuwe) leverancier voor contact center krijgt, die niet alleen past bij uw eisen en wensen, maar ook bij uw bedrijfscultuur.

Na de contractering van een nieuwe contact center oplossing of contact center dienst, kunnen wij u helpen bij de realisatie van contact center, door een van onze ervaren Prince 2 project managers in te zetten. Na afronding van de realisatie kunnen wij u hulp bieden bij het contract management voor uw contact center oplossing.

Zakelijk vertrouwen

“Zakelijk Vertrouwen” is gebaseerd op het “Speed of Trust” gedachtegoed van Stephen Covey. “Zakelijk Vertrouwen” zorgt in de praktijk voor een sneller inkoopproces, een beter inkoopresultaat en een betere samenwerking tussen klant en leverancier. First Resultancy is gecertificeerd als “Speed of Trust” organisatie.

Geen verrassingen

Met de hulp van First Resultancy komt u niet voor verrassingen te staan bij het inkopen van een contact center oplossing of contact center dienst. Door onze ruime ervaring en deskundigheid zorgen we ervoor dat uw project voor het inkopen van een contact center oplossing of contact center dienst volgens planning verloopt. Met als resultaat een marktconform contract met de best passende contact center leverancier voor uw organisatie.

Benieuwd naar de ervaringen van onze klanten? Lees dan onze referenties. Of neem gerust contact op voor een vrijblijvend gesprek over onze deskundige hulp bij het inkopen van contact center.