“Resultaatgerichte inkoop en prestatiemanagement van Telecom, Cloud en ICT diensten” "Onafhankelijk en praktisch advies over uw Telecom, Cloud en ICT diensten” “Best Value Procurement gecerticificeerd”

Telefooncentrale vervangen

De complexiteit van een telefooncentrale vervangen wordt meestal onderschat. Vooral als een telefooncentrale nog goed functioneert lijkt het onzin om deze te vervangen. Toch geeft First Resultancy regelmatig het advies om een verouderde telefooncentrale te vervangen, zeker als de oude telefooncentrale werkt nog op basis van traditionele hardware en ISDN30. Tegenwoordig worden telefooncentrales gebouwd op basis van software en IP, al dan niet in de Cloud. Een fysieke telefooncentrale is hierdoor niet meer nodig. Met een gevirtualiseerde telefonie omgeving of Cloud telefonie heeft u een flexibele oplossing voor uw bereikbaarheid.

Telefooncentrale in de Cloud biedt extra mogelijkheden

Een telefooncentrale in de Cloud biedt extra mogelijkheden met name als u veel kleine vestigingen heeft of als u vaste en mobiele telefonie wilt integreren bij 1 leverancier. Een ander voordeel van een telefooncentrale in de Cloud is dat u niet meer hoeft te investeren bij het vervangen van uw telefooncentrale. Bij een telefooncentrale in de Cloud maar betaalt u namelijk voor het gebruik.

Als uw organisatie krimpt zegt u de bijbehorende abonnementen op en betaalt u meestal direct minder. Daarnaast kunt u eenvoudig functionaliteit toevoegen aan uw telefooncentrale in de Cloud zonder investeringen. U betaalt dan meer per maand voor de gebruiker die deze functionaliteit nodig heeft. First Resultancy geeft u een passend advies over een telefooncentrale vervangen en verzorgt het volledige inkooptraject.

Besparen op kosten door telefooncentrale te vervangen

First Resultancy werkt op basis van Best Value (prestatie inkoop). We doen er alles aan om de beste deal tegen de laagste kosten voor u uit de markt te halen. Door uw telefooncentrale te vervangen voor een IP telefooncentrale kunt u flink besparen op uw kosten. Als u uw traditionele fysieke telefooncentrale gaat vervangen heeft u namelijk geen aparte hardware meer nodig.

U kunt de telefonie software gewoon installeren op uw gevirtualiseerde omgeving naast uw andere applicaties. Naast nieuwe technieken zal ook de verandering van de manier van werken binnen een organisatie zorgvuldig moeten worden behandeld. Een adoptie programma kan hierbij bijzonder helpen.

Voordelen telefooncentrale vervangen

Wij geven u graag advies over de mogelijkheden en voordelen die het vervangen van een telefooncentrale biedt voor uw organisatie. We ondersteunen u graag bij het opstellen van een business case voor een telefooncentrale in de Cloud of een IP telefooncentrale op uw locatie.

Via een inkooptraject zorgen we ervoor dat u de scherpste aanbieding krijgt die het beste bij uw organisatie past. Nadat we samen met u het contract voor de nieuwe telefooncentrale hebben afgesloten, kunnen we ook de implementatie en de gebruikers adoptie van uw nieuwe telefooncentrale begeleiden. Na oplevering kunnen we ook het contract management met de telefooncentrale leverancier voor u verzorgen en er persoonlijk op toezien dat alles volgens afspraak loopt.

Zo komt u achteraf niet voor nare verrassingen te staan. Benieuwd naar de ervaringen van onze klanten? Lees dan onze referenties voor meer informatie. Of neem gerust contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek over onze dienstverlening op het gebied van telefooncentrale vervangen.