Persbericht First Resultancy

First Resultancy:

resultaatgerichte inkoop en prestatiemanagement bij Telecom-, Cloud- en ICT-diensten.

Zevenaar, 8 juni 2015

Per 1 juni 2015 is First Resultancy gestart als zelfstandig bedrijf met een gerichte visie en focus op onafhankelijk advies, resultaatgerichte inkoop en prestatiemanagement van telecom-, cloud- en ICT-diensten voor de grootzakelijke markt. De adviseurs van First Resultancy, zogenoemde resultants realiseren significante kostenbesparingen en kwaliteitsverbeteringen voor haar klanten.

First Resultancy onderscheidt zich door gebruik te maken van Best Value Procurement (Prestatie Inkoop) en prestatiemanagement, waardoor bedrijven, instellingen en overheden verzekerd zijn van het beste resultaat tegen de laagst mogelijke kosten.

First Resultancy is gericht op het leveren van resultaat voor haar klanten door de inzet van zeer ervaren en nauw betrokken experts, de resultants. Zij hebben allemaal een bewezen trackrecord binnen Telecom, Cloud en ICT dienstverlening. Daarnaast hebben de resultants hun sporen ruimschoots verdiend bij grote nationale en internationale telecom-, cloud- en ICT-ondernemingen.

First Resultancy is dé expert voor het selecteren van de juiste leveranciers op het gebied van telecom-, cloud- en ICT-diensten voor grootzakelijke organisaties. Onze overtuiging is dat alleen door inzet van de juiste aanbieders op het juiste moment de beste prestatie geleverd kan worden tegen de laagste mogelijke kosten.

Het herkennen en opstellen van de functionele klantvraag gekoppeld aan de kennis van en over de telecom-, cloud- en ICT-markt en -diensten, maakt First Resultancy een onderscheidend adviesbedrijf met gegarandeerd resultaat voor haar klanten.

Voor een compleet overzicht van de dienstverlening en bestaande klanten zie:
www.firstresultancy.nl

Voor meer informatie over First Resultancy kunt u contact opnemen met:
Resultant en oprichter Boudewijn Janssen
info@firstresultancy.nl